Obec Kunín
Kunín

Stavební úřad

- pracoviště Kunín, pondělí  8,00 - 17,00 hodin, tel. číslo 739 452 315

- pracoviště Suchdol nad Odrou, v úřední dny, ostatní dny po dohodě, tel. číslo 556 770 104 (107)

Vydávání výpisů a potvrzení z registrace a evidence

3. Pojmenování (název) životní situace

Vydávání výpisů a potvrzení z registrace a evidence

4. Základní informace k životní situaci

Žádost o výpis z veřejné části Rejstříku registrovaných církví a náboženských společností, Rejstříku evidovaných právnických osob nebo Rejstříku svazů církví a náboženských společností; žádost o úplný výpis z veřejných částí těchto rejstříků; žádost o opis jako text, který je doslovným opisem části nebo celého dokumentu uloženého ve veřejných částech rejstříků; potvrzení o určitém zápisu v rejstřících (event. o jeho neexistenci); prvopis výpisů ke dni zařazení právnické osoby do rejstříků a ke dni zápisu změny údajů do listiny.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Kdo podává žádost, není vymezeno.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním písemné žádosti.

8. Na které instituci životní situaci řešit

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Obraťte se na odbor církví Ministerstva kultury, Dukelských hrdinů 47, 170 00 Praha 7.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Na úřadě předložte příslušnou žádost s přiloženým kolkem.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní poplatek ve formě kolku přiloženého k žádosti.

Výše poplatku je stanovena zákonem č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Opravné prostředky nejsou stanoveny.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Sankce nejsou stanoveny.

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

28. Popis byl naposledy aktualizován

18.04.2018

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Občan

ObčanServer

Mapové podklady obce

Aktuální teplota

14.9.2021 08:09

Aktuální teplota:

--- °C

Vlhkost:

--- %

Rosný bod:

--- °C

Mobilní aplikace

Logo mobilní aplikace

aktuální informace z webu v mobilní aplikaci – zdarma ke stažení

Informace e-mailem

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím e-mailů

SMS InfoKanál

SMS InfoKanál

Odstávka elektřiny

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky